-
Zwroty i reklamacje
Zwrot
Każdy kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej z naszym sklepem w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. (z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu)
Pamiętaj, że zwracany produktu nie może nosić śladów użytkowania.
Żeby dokonać zwrotu należy pobrać, wypełnić i dołączyć do zwracanej przesyłki Formularz Odstąpienia od Umowy.
Formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj
Do zwracanego towaru dołącz również dowód sprzedaży (paragon lub fakturę).
Towar należy odesłać na swój koszt na adres:
Stasiowa Kraina Justyna Janiszewska
Tychowo 52,
73-110 Stargard
Tel: 665-899-898
Zwrot należności następuje maksymalnie po 14 dniach od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego sklepu.
W celu jak najszybszego zwroty należności prosimy o podanie numeru rachunku bankowego. Można go przesłać na nasz adres e-mail (sklep@stasiowa-kraina.pl) lub wpisać na Formularzu Odstąpienia Od Umowy.
W sytuacji odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go na podstawie rękojmi.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@stasiowa-kraina.pl lub drogą pocztową na adres Stasiowa Kraina Justyna Janiszewska, Tychowo 52 73-110 Stargard.
Towar, który reklamujesz prosimy odesłać, na swój koszt na następujący adres:
Stasiowa Kraina Justyna Janiszewska,
Tychowo 52,
73-110 Stargard.
Do wysłanego towaru należy dołączyć: dowodu zakupu oraz wydrukowany i czytelnie wypełniony formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie Sklepu w § 9.